Η επίδραση της ανεστραμμένης τάξης στις στάσεις και τις αντιλήψεις των μαθητών για τα Μαθηματικά: Μια μελέτη περίπτωσης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

Η εργασία αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης ερευνητικής προσπάθειας που έχει σκοπό τη διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν την εισαγωγή και την αποτελεσματική αξιοποίηση της ανεστραμμένης τάξης στις τελευταίες τάξεις του Δημοτικού Σχολείου. Η έρευνα εστιάζει σε μια πτυχή αυτής της έρευνας, που αφορά τη διερεύνηση της επίδρασης της μεθοδολογίας της ανεστραμμένης τάξης στις στάσεις των μαθητών απέναντι στο μάθημα των Μαθηματικών και απέναντι στη χρησιμότητά τους. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Διδασκαλία της Διάθλαση του Φωτός με τη Χρήση της Εφαρμογής Δισδιάστατης Απεικόνισης Algodoo

Cultural heritage content development and dissemination through a participatory platform: lessons learned from in-service teachers’ perception

Επείγουσα Απομακρυσμένη Διδασκαλία κατά τη Διάρκεια της Πανδημίας: Πεποιθήσεις και Εμπειρίες Εκπαιδευτικών