Κατευθύνσεις προς τη Διαμόρφωση Πολιτικών για την Καλλιέργεια των Ψηφιακών Ικανοτήτων των Εκπαιδευτικών και την Προώθηση της Δημιουργικότητας στο Σχολείο
Αναμφισβήτητα, η δημιουργικότητα αποτελεί μια από τις βασικές δεξιότητες τις οποίες τα σύγχρονα εκπαιδευτικά συστήματα καλούνται να ενθαρρύνουν και να καλλιεργήσουν. Ταυτόχρονα, στενά συνυφασμένες με την ραγδαία διείσδυση της τεχνολογίας σε όλα τα πεδία της σύγχρονης ζωής, οι ψηφιακές ικανότητες αναδεικνύονται ως ουσιώδεις για τη μάθηση, την εργασία και την ενεργό συμμετοχή στην κοινωνία. Στις μέρες μας, γίνεται όλο και περισσότερο λόγος για την ανάγκη το σύγχρονο σχολείο, να ενθαρρύνει και να καλλιεργήσει τις δημιουργικές ικανότητες των μαθητών αξιοποιώντας με κατάλληλο τρόπο τις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ).
Πλήρης Αναφορά:
Μουζάκης, Χ., Κασούτας, Μ. & Μπινιάρη, Λ. (2022). Κατευθύνσεις προς τη Διαμόρφωση Πολιτικών για την Καλλιέργεια των Ψηφιακών Ικανοτήτων των Εκπαιδευτικών και την Προώθηση της Δημιουργικότητας στο Σχολείο. Στο Π. Αναστασιάδης & Π. Κωτσίδης, (Επιμ.), ΤΠΕ, εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και Δημιουργικότητα στο Σχολείο του 21ου αιώνα (σσ. 221-244). Πανεπιστήμιο Κρήτης: Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α. [ISBN : 978-960-86978-5-0]. ΕΥΔΟΞΟΣ [108802417].
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου